Eat.

Drink.

Flow.

Flow in Delft is in enkele jaren tijd tot een begrip uitgegroeid. Je kunt er yogalessen volgen én heerlijk (vegetarisch) eten. Het restaurantgedeelte is inmiddels zo populair dat het op eigen benen kan staan. 

Sinds kort heeft Flow Foodbar dan ook een eigen website. Aan The Good Guys de vraag of ze een pay-off en een campagne wilden ontwikkelen. Natuurlijk wilden The Good Guys dat. Daarvoor zijn The Good Guys op aarde.

De vraag


Ontwikkel een campagne die laat zien dat de Flow Foodbar the place to be is in Delft om op een laagdrempelige manier lekker én gezond te eten. Voor ontbijt, lunch, diner en alles ertussenin. De campagne spreekt vegetariërs aan, maar niet alléén vegetariërs. Het gaat er vooral om op een opvallende manier te laten zien dat iedereen in Delft welkom is om heerlijk en relaxed een hapje te komen eten.

 

De oplossing


Heel Delft ❤️ Flow food. Sterker nog, niet alleen mensen houden van Flow food, heel veel groentes zijn er ook dol op: nergens anders komen ze zo goed tot hun recht. Dus hebben wij verschillende groentes geportretteerd in Delft (een savooikool, een asperge, een broccoli-stronk en een biet) die zich stuk voor stuk ontzettend thuisvoelen in Flow food. Vandaar ook enthousiaste citaten als ‘altijd in de mood voor Flow food’ en ‘ik voel me goed in Flow food’. De nieuwe pay-off? Eat. Drink. Flow. Simpel. Duidelijk. En toch tot de verbeelding sprekend.

De verschillende uitingen worden verspreid via social media en zijn in de tweede helft van april in heel Delft op abri’s te zien.

Formulier